Doskonale się sprzedaje i zbiera naprawdę niezłe oceny. Gra PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS to absolutny hit, o którym wcześniej słyszało niewielu.
Mało kto się tego spodziewał, a jednak mamy tu do czynienia z prawdziwym hitem. Gra PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS potrzebowała tylko 16 dni obecności w programie wczesnego dostępu na Steamie, by znaleźć ponad milion nabywców. To nie lada sukces, szczególnie że wcześniej było o niej praktycznie cicho, a jej cena wynosi 30 dolarów.
Grę kupiło już ponad milion graczy, a ponad 15 tysięcy zdecydowało się już ją ocenić. Noty na Steamie są „w większości pozytywne”, a ta większość, która dała łapkę w górę, to konkretnie 72 proc. nabywców. Dzieło ekipy Bluehole to sieciowa gra akcji, w której podstawowym celem jest przetrwanie, które to można osiągnąć tylko w jeden sposób: wybijając resztę.
Gracze chwalą praktycznie każdy aspekt gry (poza optymalizacją, ale trzeba pamiętać, że mówimy tu o grze we wczesnym dostępie). Plusy przyznawane są za mechanikę zabawy, różnorodność broni i ulepszeń oraz dynamikę. O tym, że PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS się podoba, doskonale świadczą też wyniki – nawet 89 tysięcy graczy aktywnych równocześnie i ponad 150 tysięcy widzów na Twitchu.
Twórcy zapowiadają, że wczesny dostęp będzie się utrzymywał nie dłużej niż pół roku, a w tym czasie gra PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS ma być prężnie rozwijana. Rzućcie okiem na zwiastun, jeśli macie ochotę:
Źródło: Reverb, PC Gamer
Komentarze
13Wydaje się, że ta gra na tym mocno bazuje.
Gracze zeszli na psy :(
Bo widzisz, news napisany typowo w casualowym stylu, kierowany do typowo casualowych odbiorców którzy wiedzę o grach czerpią z gazet komputerowych, czytając jedynie 5 stronicowe recencje "hituf", gdzie chyba wydawcy i producenci zamawiają liczbę stron.